Alegeți lungimea:
Alegeți locuri de dormit:
Alegeți șasiu:
Alegeți lungimea:
Alegeți locuri de dormit:
Alegeți șasiu:
MAN TGE și VW CRAFTER au fost special dezvoltate având în vedere cele mai importante cerințe ale clienților: utilizarea zilnică, eficiență, fiabilitate și comportament de condus.
Durabilitate: fie că este vorba de trasee forestiere neasfaltate sau înclinate extreme – opțiunea 4MOTION cu tracțiune integrală funcționează excelent pe aproape orice teren cu tracțiune fiabilă și stabilitate în linie dreaptă.
Tracțiune fiabilă
Comportament sigur la volan
Stabilitate foarte bună în linie dreaptă
Capacitate de încărcare ridicată de până la 3,0 t
Motor frontal montat transversal
Cutie de viteze manuală cu 6 trepte; Crafter și MAN utilizează în mod standard, cutii de viteze manuale cu 6 trepte, cu trei arbori, care transferă puterea către puntea spate prin intermediul unei articulații universale cu mai multe secțiuni. Cutia de viteze, cu o carcasă din aluminiu turnat, este disponibilă în două versiuni, cu un cuplu maxim de 330 sau 350 Nm, versiunea mai puternică fiind utilizată cu motorul de 120 kW. Schimbarea treptelor de viteză este controlată prin cabluri cu ajutorul unei manete asemănătoare unui joystick din panoul de comandă. Pentru caroseriile speciale (basculantă, macara, camion de tractare etc.) este disponibilă o putere care poate fi pornită de pe scaunul șoferului. Se poate asigura o putere constantă de 28 kW și un cuplu de 140 Nm la o turație de 1200 rpm. Instalarea ulterioară într-o cutie de viteze standard, nu este posibilă.
Shiftmatic (SMC). Aceasta este disponibilă pentru motoarele de 80 kW și 100 kW. Structura internă corespunde în esență, cu cea a unei cutii de viteze manuale cu 6 trepte. Treptele de viteză pot fi schimbate manual prin atingerea joystick-ului sau complet automat. Deși este montat un ambreiaj uscat convențional cu o singură placă, această transmisie nu are pedală de ambreiaj. Ambreiajul și treptele de viteză individuale sunt acționate hidraulic și controlate de unitatea de comandă a transmisiei. Shiftmatic are propria pompă hidraulică, acumulator de presiune, unitate de control hidraulic și alimentare separată cu ulei hidraulic. În cazul în care componentele individuale cedează, se activează un program de urgență și se oprește modul automat. Este posibilă doar trecerea manuală în treapta a treia de viteză. Uleiul de transmisie trebuie schimbat doar după zece ani sau 320.000 de kilometri. Iată câteva dintre echipamentele opționale pe care le aveți la dispoziție:
Senzor de ploaie
Parbriz încălzit
Sistem de închidere centralizată
Sistem de alarmă antifurt cu monitorizare internă și protecție la remorcare
Sistem de asistență la parcare
Monitorizarea presiunii în anvelope
Sisteme de radio și navigație
Telefon
Tahograf
Radio
Sistem de control al vitezei de croazieră
Încălzire auxiliară
Încălzirea scaunelor
Cameră de rezervă