Megamobil Autorulote 4x4
Dacă sunteți în căutarea unei case mobile cu tracțiune pe patru roți, vă recomandăm autorulotele noastre pe baza de MAN TGE 4×4 sau Mercedes Sprinter 4×4. Oferim trei versiuni diferite de autorulote cu tracțiune integrală bazate pe MAN TGE 4×4 și Mercedes Sprinter. În plus, puteți alege autorulotă cu opțiunea 4×4 între următoarele lungimi: 6.00 m. 6.80 m și 7.00 m.
MAN TGE 4x4 Autorulote
Noul sistem 4MOTION cu tracțiune pe patru roți, bazat pe Volkswagen Crafter sau MAN TGE, este ideal pentru toate drumurile care duc spre locații îndepărtate. Sistemul său de tracțiune integrală permanentă cu funcționare intensivă, a fost dezvoltat special pentru utilizarea extremă off-road și pentru conducerea în afara drumurilor pavate.
Motorul TDI-BiTurbo de 2,0 litri excepțional de puternic cu 103 sau 130 kW în combinație cu cutia de viteze manuală cu 6 trepte și reducția suplimentară a treptei, oferă o conducere optimă.
Noul Crafter sau MAN TGE 4MOTION cu un interior mare și o masă totală admisă de 3,5 t este sigur și confortabil de condus – și îndeplinește chiar și standardul strict de emisii EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle).
Puntea frontală: Poate fi echipată și cu blocarea 100% a diferențialului, dacă se dorește. De asemenea, dispune de o frână hidraulică cu dublu circuit cu un aplicator de vid pentru o distribuție optimă a forței de frânare.
Transmisie: În plus, față de cutia de viteze manuală cu 6 trepte, este instalată o cutie de viteze separată cu tracțiune integrală permanentă cu 3 trepte. Aceasta împarte puterea motorului în proporție de 50% între puntea față și cea spate. Raportul de reducere integrat 1:2,5 și blocarea diferențialului 100% pot fi activate electric din cabina șoferului, dacă este necesar. Transmisia este amplasată în spatele punții față.
Butoane de comandă: Butoanele de comandă sunt amplasate direct în stânga coloanei de direcție, pe tabloul de bord. Pe teren dificil, rata de reducere și blocajele corespunzătoare ale diferențialului pot fi activate și dezactivate rapid și ușor, după cum este necesar. ABS-ul este dezactivat automat atunci când este activată blocarea diferențialului punții spate și reactivat atunci când blocarea diferențialului este dezactivată. Dacă este selectată o etapă de decelerare, indicatorul luminos se aprinde în panoul de instrumente..
Puntea spate: Puntea spate solidă are o suspensie întărită. Puntea spate este proiectată pentru utilizare off-road extremă, cu o carcasă de diferențial, piese de punte cu senzor ABS și o nouă bară stabilizatoare. Cu ajutorul blocării diferențialului integrat (100%), pot fi evitate diferențele de viteză ale roților cu aderență diferită pe suprafața drumului. Acest lucru asigură o transmisie optimă a puterii. Acesta poate fi activat atât pe loc, cât și în timpul deplasării până la o viteză de aproximativ 10 km/h.
Mercedes Sprinter Benz 4x4 Autorulote
Sistemul Mercedes Benz Allroad 4×4 îmbunătățește stabilitatea laterală și tracțiunea, în special pe drumuri neasfaltate sau în condiții de drum dificil, cum ar fi gheața și zăpada. De asemenea, poate fi util atunci când tractați o remorcă, urcați o pantă sau accelerați. În modul de tracțiune integrală, cutia de transfer trimite 35% din putere către puntea față și 65% către puntea spate. Vehiculele cu acest mod au de asemenea, o gardă la sol și o adâncime de rulare mai mare. Un comutator de pe tabloul de bord din compartimentul șoferului facilitează schimbarea sistemelor de tracțiune în timp ce vehiculul este staționat sau se deplasează la viteze de până la 10 km/h. Indicatorul care arată când acest mod este activat este o lumină roșie în buton. Acest sistem este disponibil opțional pentru mai multe panouri.
Beneficiile sistemului Mercedes Benz Allroad 4×4:
- Aproximativ 110 mm nivel mai înalt al vrhiculului
- Aproximativ 90 mm nivel de mai înalt al vehiculului pe puntea spate
- Poziție modificată a funcțiilor de iluminare din cauza nivelului mai înalt al vehiculului: far de ceață spate integrată în bara de protecție a panoului Sprinter Panel Van și Sprinter Tourer
- Direcție hidraulică – spre deosebire de vehiculele cu tracțiune față și spate, care au direcție electrică.
Autorulotă 4x4 cu VIP cabană la scaunele din spate
Vă prezentăm Mega Lounge 600. Cu o lungime totală de 6 metri și VIP cabană în spate, Megamobilul oferă o vedere unică de jur împrejur în timpul călătoriilor și sejururilor cu familia sau prietenii. Indiferent dacă observați natura sau pur și simplu navigați prin zonele urbane, MegaMobil Lounge 600 vă oferă posibilitatea de a vă relaxa, de a vă bucura de moment. Obții mult spațiu si toate inovațiile de la MegaMobil, precum diverse compartimente de depozitare, unitatea elegantă de bucătărie și modulul de baie patentat în acest model unic de la MegaMobil.